W sobotę, 31 stycznia 2015 r. Chata Polska otworzyła swój kolejny sklep w Szamotułach przy ul. Łąkowej 18. Czytaj więcej »
W sobotę, 31 stycznia 2015 r. Chata Polska otworzyła swój kolejny sklep w Szamotułach przy ul. Łąkowej 18. Czytaj więcej »
W programie „Sklepowy Masterclass” omawiane są strategie i koncepcje wspierające sprzedaż w sklepach. Tym razem tematyką rozmowy były materiały POS, o których opowiedziała Ewa Stankiewicz, wspólniczka firmy Edelweiss. Ekspertka podzieliła się wiedzą na temat ich roli w przestrzeni sklepowej i wpływu na efektywność sprzedaży. Czytaj więcej »
Materiały POS (Point of Sale) to nie tylko reklama – to narzędzia, które wpływają na decyzje zakupowe klientów tu i teraz. Odpowiednio użyte mogą zwiększyć średnią wartość koszyka, poprawić rotację towarów i wpłynąć na lojalność klientów. Oto praktyczne wskazówki dla właścicieli sklepów spożywczych, jak efektywnie wykorzystać POS-y w sprzedaży. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Sztandarowe cypryjskie danie narodowe – ser Halloumi –...
Sezon letniego biesiadowania to świetna okazja, by...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Sezon truskawkowy trwa w najlepsze, więc nie mogło...
Inka Lodowa to idealne rozwiązanie dla spragnionych smaku i...
Perła – Browary Lubelskie S.A. rozszerza ofertę piw...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...